ארונות בגדים בעיצוב אישי לחדר ילדים
 
כאשר מזמינים בהזמנה אישית, ארון בגדים עבור חדר הילדים, יש להתייחס לכמה מאפיינים מרכזיים למשל, מידות הארון, עיצוב וכמובן שלא נשכח את הפונקציונליות, שלשם כך, אנו  מזמינים ארונות בגדים בעיצוב אישי לחדר ילדים. התאמת הארון לחלל, הינו השלב הראשון בהזמנה. לרוב, הזמנת ארון לחדר ילדים תהיה בארון בעל דלתות הזזה, כך שתהיינה בטיחותיות, שידי הילדים חלילה לא תיתפסנה בדלתות וכן, חיסכון בחלל שהוא גורם משמעותי. יש להתחשב בכך שהארון, הינו רהיט עיצובי שמטרתו היא לאחסן בגדים, נעליים, צעצועים ומשחקים. לילדים יש הרבה חפצים שונים שהם אינם מוותרים עליהם ולכן האחסון של ארונות בגדים בעיצוב אישי לחדר ילדים הוא הראשון במעלה בגלל הצרכים הללו.
 
ארון מעוצב
 
תכנון מקדים של צרכיכם- שלב ראשון בתכנון ארון
 
סידור נכון של הארון, מתחיל בתכנון מקדים של הצרכים של ילדיכם ושלכם, כך שחדר הילדים, יהיה מסודר תמיד ונעים יהיה לשהות בו. יש לשאול את עצמכם, אם אתם מעוניינים יותר בשטח תלייה, או או לי מדפים שבגדי הילדים יהיו מקופלים. בדרך כלל, לילדים אין בגדים לתלייה כל כך מלבד מעילים שאמורים להיות תלויים. את בגדי הילדים אין לגהץ, היות וכולם לובשים אימוניות שאותן מקפלים במדפים, מה שחוסך יותר מקום. זו הסיבה שכאשר אתם מזמינים ארונות מעוצבים בהתאמה אישית לחדר ילדים, יש לשקול את סוג הבגדים, כמה נעליים יש לאחסן ואת כמות המשחקים שיש לילדים, אם מדובר בארון גדול, בחדר לשני ילדים או אחד וכדומה.

מה עושים עם כל החפצים של הילדים?
 
לילדים יש הרבה חפצים, הם מעוניינים לרכוש כל העת, משחקים חדשים והחדר מתחיל לעלות על גדותיו... גם לזה יש פתרון, אם בארגז המצעים מתחת למיטה שיכול להכיל הרבה חפצים וכן, בבניית מדף שיהיה נגיש לילדים שבכל פעם, כאשר הם יהיו מעוניינים למצוא משחק או צעצוע, יהיה להם קל להוציא ולהחזיר את המשחקים מהארון.  הנגישות וגובה הארון, הם מוטיב מרכזי, כאשר אנו מזמינים ארונות בגדים בעיצוב אישי לחדר ילדים, יש לדאוג כי לילדים יהיה נוח להגיע לכל מקום, מבלי הצורך לטפס ולסכן אותם. בכל מקום בו מייצרים ארונות, ניתן למצוא איש מקצוע, אשר ישרטט ויתכנן עבורכם ארון מושלם שיכיל הכל, יהיה נגיש והחדר של ילדיכם תמיד יהיה מסודר.