ארונות בעיצוב מודרני או קלאסי – מה כדאי?

רבים תוהים כיצד ייראה ארונם הביתי: האם מוטב להיצמד לנוסחאות העיצוב הישנות והטובות ולרכוש ארון מדפים  משובח או ארון פתיחה עם דלתות כנף. מנגד, הם שואלים את עצמם האם מוטב לצאת מהנישה הזו ולבחור במקומה בארונות בעיצוב מיוחד כמו ארונות הזזה עם או ללא הדפסה. בארונות הזזה ללא הדפסה ניתן להרכיב מראה על הדלת הקדמית. לגופו של עניין, יש יתרונות לכאן או לכאן בעיצוב הקלאסי ובעיצוב המודרני – לגביהם נפרט בשורות אלה.
 
ארון קלאסי המתבסס על מדפים ללא דלתות
 
ארון שחוסך הרבה חומר עיצובי ועל כן מתמזג עם כל חדר: מהמודרני ועד העתיק. ארון מדפים ללא דלתות פשוט מתאים לכל בית, קל להתקנה, מכיל מקומות לתליית חליפות ולאחסון בגדים מקופלים, ובשורה התחתונה – נחשב לקל ביותר גם להרכבה וגם להתאמה עיצובית לבית.
 
ארון קלאסי עם דלתות
 
ארון אשר נוסף לו הממד של דלתות לסגירה. לדיירים חשוב שיהיו דלתות מהסיבות הבאות: או שהם מעוניינים למנוע מפרפרי העש להגיע לבגדים, או שבאמצעות הדלת הם שואפים לחדד את העיצוב בחדר, וכשמדובר בארונות קלאסיים אכן השמים הם הגבול: ניתן למצוא ארונות עם ידיות המעוצבות כמו ידיות דלת הכניסה לחדר, ארונות עם ידיות גדולות וקטנות, ואפילו עם דלתות שאינן מרובעות אלא בצורות אחרות. מומלץ להתייעץ עם מעצב טרם הבחירה.
 
ארונות קלאסיים
 
ארון מודרני ללא הדפסה
 
ארון הזזה מודרני ללא דלת מודפסת אלא חד גונית. בדרך כלל יבחר הלקוח לשים מראה בפלטה הקדמית אך אם הארון חשוף לשמש כולל לקרינת שמש ישירה לתוך חדר פנימי הוא יעדיף להתמקד בצבע אחד לדלת הארון, אך במקרה כזה, כפי שתלמדו מיד, עדיף לרכוש ארון מודפס וליהנות מעיצוב חד ומשוכלל יותר.
 
ארון מודרני מודפס
 
ארון הזזה עם דלת הזזה הצידה, כאשר עליה מוטבעת הדפסה: איור, גרפיקה ממוחשבת וכד'. ניתן לבחור משלל דוגמאות מתקדמות הדפסות לארונות שלכם, ומומלץ שאת התהליך ילווה מעצב ארונות מקצועי.
 
כלל חשוב לגבי רכישת ארונות הזזה מודרניים
 
מומלץ מאד לוודא שניתן לחצוב בקיר שלכם על מנת שלא רק שתיהנו מדלת הזזה ולא מדלת פתיחה, אתם תחסכו גם במקומו הפיזי של הארון בכך שממד העומק לא יבלוט החוצה. 
 
ההמלצה החמה של החודש: רשת ריביירה ארונות יוצאת עם הצעות ומבצעים חמים מידי חודש שאסור לפספס. אם כבר בוחרים ארון קלאסי או מודרני, ארון הזזה, או חדר ארונות, אז קודם כל חובה לעבור ולברר בריביירה. הרשת הארונות הכי משתלמת למשפחה.