מערכות ישיבה לגינה

אם גם אתם שואפים לרכוש מערכות ישיבה לגינה, להלן סל המידע המלא שיסייע לכם במלאכה. כפי שאתם ודאי יודעים, מערכות ישיבה לגינה ניתנות לאפיון על פי סוגיהן וייעודן. על מנת להקל עליכם ברכישת רהיטי גינה ומערכות ישיבה לגינה – נבחן את סוגיהן השונים של מערכות הישיבה.
 
מערכות ישיבה גדולות
 
מערכות הישיבה הגדולות משמשות בעיקר לישיבת קבע בחצר: קיום ישיבות, קיום סעודות גדולות, אירוח ממושך, וכד'. מערכות ישיבה מסוג זה מתבססות על שולחן וכסאות, העשויים, בדרך כלל, מחומרים זהים. עץ טבעי, אלומיניום ולקסטילן, אלומיניום וזכוכית, פלסטיק וגומי, פלסטיק גולמי, עץ וריפוד בד, וכד'. על מנת לספק מעט מידע על חומרים אלו, ניתן לומר שהעץ הטבעי עדיף בגינה פי כמה עץ סיבים מלאכותיים. גם אם הם מצופים בפורמייקה הם עדיין יהיו חלשים יותר מהעץ הטבעי שיישמר בביתכם למשך שנים רבות.
 
עיצוב גינה
 
באשר למתכות, האלומיניום היא המתכת שכדאי לכם מאד כי ממנה הרהיט שלכם יהיה עשוי בשל העמידות הרבה מפני חלודה, עמידות לה תהיו זקוקים לקיום המוצר לאורך זמן בחצרכם. ציפוי טקסטילן הוא ציפוי עמיד, ללא ספיגת כתמים, הנמצא דרך קבע על כסאות האלומיניום. בתחום הבד, ניתן לומר כי מיקרופייבר הוא בד הגינה המבוקש ביותר, גם כן – בשל יכולתו לא להכיל כתמים. ריפוד זה ניתן להלבשה ידנית על רהיטי העץ שלכם.
 
מערכות ישיבה קטנות
 
מערכות ישיבה קטנות הכוללות 3-4 כסאות לכל היותר מתאימות לקיום מפגשים קטנים, בילוי על כוס תה, ושהייה בגינה לפרק זמן קצר. מערכות ישיבה אלו, בדומה לקודמותיהן, מכילות גם הן את חומרי הייצור המובילים בענף – מעץ טבעי עד אלומיניום, מבד מיקרופייבר ועד משטח טקסטילן. עם זאת, ניתן להוסיף למערכות הקטנות אביזרים משלימים כמו כסא שהוא ערסל, או כסא בעל בסיס חצי מעגלי שהוא כמו נדנדה ניידת. מערכות ישיבה אלו המשולבות עם ההתקנים הנדרשים מסבות לכם את המלוא הנוחות, ואתם נהנים מהתקני ישיבה מפנקים במיוחד, גם אם הם נועדו לתפוצה קטנה של אנשים.
 
לכל המידע הנדרש על מערכות ישיבה לגינה ניתן לפנות לחנות, ולעיין בקטלוג המוצרים. מומלץ לבצע את הבחירה תוך התייעצות עם צוות החנות – הן בתחום העיצוב והן בתחום בחירת חומרי הייצור.