חדשו את חדר האמבטיה
 
לעתים, אין צורך לקנות חדר אמבטיה חדש: אפשר פשוט לשדרג את הקיים. כיצד עושים זאת? ראשית כל, חשוב מאד להקפיד לרכוש מוצרים שיתרמו לפונקציונליות שבהתנהלותכם בתוך חדר האמבטיה. לדוגמה, אם אתם זקוקים להתקן תליית בגדים/מגבות ותו לא, תקנו רק אותו אבל תשקיעו בבחירתו – כך שהצבת המצלה הזה בנקודה מאד מסוימת בחדר – תביא את השינוי העיצובי המיוחל. עוד דוגמה – בהחלפת ארון אמבטיה אין טעם לדגול אם לא השתנה ללא היכר סוג התכולה המקיף בחדר. לדוגמה – מעבר מארון חצי קיר לארון המכסה קיר שלם יהיה רלוונטי רק אם כמות המגבות, הספוגים, הסבונים, וכל חומר גלם אחר המשמש אתכם באמבטיה – גדל בכמותו, וזה קורה בדרך כלל כאשר המשפחה/השותפות התרחבה – במקביל.
 
עיצוב חדר אמבטיה
 
בחירת הרכיבים שישמשו לחידוש חדר האמבטיה על פי סוג העיצוב
 
כשהחלטתם מה לחדש מבחינה פונקציונלית, מתחיל שלב בחירת העיצוב. לשמו – חשוב מאד להיעזר במאפיינים מקצועיים אשר יוכלו לסייע לכם לרכוש רכיבי חידוש לחדר אמבטיה מהמתקדמים ביותר, אשר מתאימים לתפאורת החדר הפנימית שלכם. רכיבי החידוש – הכוללים מתלי בגדים, מתלי מגבות, ארונות, מגירות ומדפים חיצוניים – יתאימו בדיוק לסוג העיצוב שביקשתם ליצור בחדר – החל מהשארת העיצוב הקיים ועד לשינוי תוואי העיצוב על פי הזמנתכם.
 
מיקום הרכיבים אשר נבחרו על ידיכם - על קירות ופינות חדר האמבטיה
 
ישנם הבדלי אור וצל וכל הבדלי גובה שונים אשר היצמדות לכלליהם יכולה להניב את העיצוב לו פיללתם. תחום עיצוב הבית הוא כה "על קוצו של יוד" שדי בסטייה הקלה ביותר על מנת שהעיצוב כלל לא יתממש ולא ייראה כמו שביקשתם, ולכן חשוב מאד להקפיד על כך: היינו מחמירים ואומרים שלפני שבכלל תצאו לאתר את הציוד הדרוש, שרטטו על גבי הקיר מה אתם רוצים לתלות, והיכן, ושבצו את תכולת האמבטיה החדשה כמו בפאזל. אם מעצב פנים מקצועי מסייע לכם לעשות זאת, הרי שקיים סיכוי גבוה יותר שלא תעשו טעויות והחדר ייראה כמו שציפיתם ממנו בתוך פרק זמן קצר מסיום פרויקט החידוש.
 
לפרטים ומידע על חידוש עבור חדר האמבטיה – צרו קשר עם חברת הבוטיק למכירת ציוד חידוש מקלחות, כיורים וחדרי רחצה שונים. בהצלחה!