מחיצות אקוסטיות אופן ספייס

במקום שתשקיעו, על בנייה של גבס ובטון השקעה בבניית והתקנת מחיצות אקוסטיות אופן ספייס, יכולה להיות השקעה נבונה וזולה בהרבה יותר. במשרדים, שאין בהם חשיבות לאטימות החדר, יש להתקין מחיצות אקוסטיות אופן ספייס, מה שיקל גם על חיסכון במקום, הכנסת יותר כוח אדם ועבודה בצוות שתהיה נגישה עם חללים פתוחים אלה.  מי שמגייס הרבה עובדים, יכול להיעזר בפתרון שהוא נהדר כגון מחיצות אקוסטיות אופן ספייס. השם השני של מחיצות האופן ספייס, הינו קיוביק. בגלל שישנה חשיבות ל5אינטימיות של העובד, ניתן למצוא זאת באמצעות האופן ספייס שמקנה לעובד להרגיש את האינטימיות שלו בחלל העבודה שלו.  פתרון חסכוני מאין כמוהו יכול להתבצע, אפילו אם תתקינו בעצמכם את מחיצות האופן ספייס, מה שיהי קל לביצוע ויחסוך לכם הרבה כסף.
 
מחיצות אקוסטיות

ממה עשויות מחיצות אופן ספייס?
 
רבים שואלים את השאלה. אבל, מחיצות אקוסטיות אופן ספייס, עשויות משלדה המיוצרת מברזל והמעטה החיצוני שלה עשוי מבד. ניתן לחלק את המשרד, לכמה חללים קטנים, בכדי ליצור הפרדה בין החללים. יש לציין, כי עיצוב משרד, בשיטת האופן ספייס, מחייב לבחור בריהוט הנכון. ניתן למצוא מחיצות, בעלות אופי סולידי יותר, אך ניתן גם למצוא מחיצות בעלות מראה מודרני צעיר ואפילו עליז וצבעוני יותר, למראה צעיר ורענן. ישנם סוגים שונים לבחירה ודגמים בעלי אופי סולידי למי שאופי המשרד שלו מתאים לכך .יש לדאוג גם לשולחנות מתאימים שיאפשרו לעובדים לעבוד בנוחות מרבית. יש לדאוג לתאורה מתאימה ולאחסון נכון.
 
התאמה של אופן ספייס למהות העסק
 
אם משרדכם, עוסק בשירות לקוחות, ניתן לסדר את המשרד באופן ספייס. חלל פתוח, יכול לגרום לכם לפתרון טוב וניצול נכון של החלל. העובדים יתקשרו ויתייעצו ביניהם באופן נוח. שיתוף פעולה, יכול להיות יעיל בין העובדים. ניתן לחלוק שולחן אחד לכמה עובדים באמצעות מחיצות.. תוכלו להתעניין בחנויות ואולמי תצוגות, המתמחים עם אופן ספייס. יש לתכנן היטב ולנצל כל חלל על פי השטח שיש לכם במשרד או בחלל גדול שיוכל להכיל את מספר העובדים הרצוי לכם בחברה או במשרד.