מקלחון חזית בהתאמה אישית

מקלחוני חזית הם מקלחונים המקבילים לקיר אחד של חדר האמבטיה, ומן העבר השני ישנו קיר קדמי, וזאת בשונה ממצב בו פינת החדר משמשת כמקלחון בפורמט מקלחון פינתי. על מנת לבחור מקלחון חזית בהתאמה אישית, להלן מספר צעדים נדרשים לביצוע הפעולה בהצלחה יתרה. הצעדים יכללו שלל אפיקי ייעוץ בטרם תגשו לדגם המועדף אז התאזרו בסבלנות וזכו למקלחון בעיצוב מפנק במיוחד!
 
בחינת מידות המקלחון
 
בשלב זה תידרשו להחליט באיזה גודל תרצו שהמקלחון שלכם יוצג בחדר. ניתן לנצל את כל רוחב הקיר או לנצל את חלקו על מנת להתקין ארונות ומזנוני מקלחת בשאר הנתח של אותו קיר. כך או כך, מומלץ לעבוד עם סרט מדידה ולתכנן את ממדי המקלחון המועדפים עליכם בהינתן תוואי החדר.
מקלחון חזית בהתאמה אישית
 
תכנון עיצוב המקלחון
 
בשלב זה הנכם נדרשים להחליט כיצד ייראה המקלחון: האם צורתו תהיה עגולה או מלבנית? האם יהיה מדובר על מקלחון עם דלת כהה או דלת שקופה? אם הדלת תהיה שקופה, האם מדובר על דלת חלון או דלת ללא אפקט צפייה לנעשה מבחוץ? מומלץ לתכנן גם את ידיות דלת המקלחון: צבע, צורה ומיקום התקנה: במרכז או בהטיה עלית/תחתית כלשהי.
 
עיבוי עיצוב המקלחון
 
פעולה זו נעשית באמצעות מעצב פנים. אם אתם מכירים מעצב שאינו קשור לפעילות חנות המקלחונים, מומלץ לקרוא לו לחוות דעת שנייה וסיוע בחידוד העיצוב. אם אינכם מכירים מעצב פנים, גשו ישירות לחנות המקלחונים ושם – מעצבי פנים מקצועיים בעלי אוריינטציה בעיצוב חדרי אמבטיה יסייעו לכם לחדד את העיצוב אשר תכננתם. הם ודאי יספרו לכם על זכוכית בהתזת חול: זכוכית מעוצבת עם התקנים מחוספסים לצביעתה ועיטורה. הם גם יספרו על צורות מעוגלות או משוננות בהתאמה אישית של דלתות המקלחת, ועל רכיבי פרזול בעלי נופך עיצובי שטרם ראיתם.
 
בחירתו הסופית של המקלחון
 
כעת, כשיש לכם ידע בוטיק ממעצבים מקצועיים – תוכלו לבחור בצורה ישירה את המקלחון מתוך המגוון שבחנות. אנו ממליצים להתחקות אחר העיצוב שלכם, והחידודים עליהם המליצו המעצבים המקצועיים, ולסנן דגמים שצורתם והמראה החיצוני שלהם לא עומדים בקנה אחד עם קווי היסוד של התכנון שלכם. יש לתאם מועד להובלה והתקנת המקלחון בבתיכם!