ארונות הזזה מעוצבים בהתאמה אישית

 
כאשר אנו שוקלים להחליף ארון קיים או לרכוש ארון חדש לחלוטין, יש צורך לקחת בחשבון שני פרמטרים עיקריים: נוחות הארון – מרווח, לא תופס מקום, ומתאים לתכולת האחסון שלנו. הפרמטר השני הוא כמובן הפרמטר הדקורטיבי: עד כמה מדובר בארון מעוצב, יפה וססגוני המתאים לנוף הפנימי בבית? התשובה לשתי השאלות הללו היא אחת: ארונות הזזה מעוצבים לחדר שינה!
 
ארונות עמידים ולא תופסים מקום
 
הארונות, כהתקני אחסון חצובים בקיר – גם לא יגרעו לכם מקום בשעת הפתיחה, כשגליוטינת הזזה צדית תפתח את הארון על ידי תנועה משמאל לימין או להיפך: ניתן לגרור את פלטת הפתיחה ולנצור אותה בקצוות הארון. הארון אינו מתאים למי שיש לו בבית רק קירות דקים כמו אלו שנהוגים בדירה מפוצלת. רק אם יש לפחות קיר עבה אחד – שקצהו מרוחק מטרים ספורים, ניתן לרכוש ארון הזזה, וגם אז – בהתאם לעומק הקיר וממדי האורך והרוחב שלו.
 
ארונות לבית בהתאמה אישית
 
ארונות מעוצבים ברמה שלא תמצאו בארונות הפתיחה
 
ארונות הזזה מושתתים על צבע בתנור: צבע שהוא גם האלמנט הדקורטיבי וגם ציפוי ההגנה. הצבע מתנוסס על פלטות זכוכית כוויטראז', ולחילופין ניתן לבחור זכוכית מראה ללא צבע, ובכך לרכוש ארון ומראה במקשה אחת. עיצוב הארונות אינו רק שינוי צבע הזכוכית: ישנם ארונות הזזה מעוצבים לחדרי שינה עם איורים ממשיים המסוגלים להחליף את תמונת הקיר. הסוד העיצובי טמון גם במעטפת הארון: הקצוות שמקיפות את הפלטה. ישנו קשר בין קצוות אלו לבין פלטת הארון – לרוב הוא מתבטא בדמיון בין הצבעים, ולעתים – בניגוד צבעים אשר הוא לבדו יוצר את עיצוב הבוטיק: למשל ארון עם פלטה לבנה ומעטפת צד שחורה נותן גוון שחמט לארון שלכם.
 
הארונות לא דורשים תחזוקה: הם נשמרים למשך שנים רבות
 
ארונות הזזה מעוצבים לחדרי שינה מושתתים על מסילות אלומיניום לא מחלידות. גם המסילות התחתונות והעליונות שנעות על הפלטה עשויות מחומרים זהים והתוצאה היא – ללא חלודה, עם מראה-ארון כמו חדש למשך זמן רב. המשמעות המעשית היא – ארון ללא חריקות, עם מדפים עמידים ביותר שישרתו אתכם למשך שנים לא מעטות בבטחה, וללא צורך להחליף את התקן האחסון שלכם בעתיד הנראה לעין.