סלונים מבד: כי בד זה על העניין...

בהרבה בתים, ניתן למצוא סלונים מבד שהפכו עם הזמן, להיות פרקטיים ונוחים לישיבה ארוכה. הבד הוא חומר פרקטי, במיוחד כאשר מדובר על ריפוד של סלונים מבד העשויים מבדים טבעיים שסופגים זיעה. אם אתם עושים שימוש רב בסלון, כדאי כי תבחרו בדי ריפוד כהים, כך שהסלון לא יתלכלך מהר. ניתן להתאים את סלונים מבד למערכת של פינת האוכל, כך שתהיה הרמוניה מושלמת. ההתאמה והסגנון חשובים ולכן, תמיד חשוב לזכור את הריהוט הקיים בשאר החללים הקרובים לבלון, בכדי למצוא סלונים מבד שיתאימו לשאר הריהוט. ניתן למצוא בדים לסלון שהם דוחי כתמים, במיוחד אם שי לכם ילדים קטנים. חשוב לשאוב לפחות פעמיים בשבוע סלונים מבד, כך שהאבק לא יצטבר ויחדור לבדי הריפוד.
 
עיצוב סלונים

משחק נכון של הצבעים במערכת הישיבה בסלון

בגלל שישנם כל כך הרבה בדי ריפוד בצבעים, מרקמים וסגנונות שונים, יש למלוא את הבד הפרקטי והמתאים ביותר לעיצוב, כל שבחירת סלונים מבד יכולה להיות מורכבת.  חשוב כי הסלון לא יהיה במגע ישיר עם השמש, מה שיגרום להתבלות מהירה של הסלון וכן לכתמים שונים. בשעות הצהריים, יש להצל את הסלון במיוחד בימי הקיץ, כך שלא ייגרם לו נזק. ניתן למצוא סלונים העשויים מבד שמעורב יחד עם עור או עור הפוך. בהרבה אולמות תצוגה, תוכלו לראות גם סגנונות מיוחדים ומרהיבים של כורסאות טלויזיה המעורבים עם זמש.  לגבי בתחזוקה של הסלון, יש היום מספיק חומרים שיכולים לנקות סלונים העשויים בד.

שאלו על סוגי הבדים בריפוד את המוכרים

הסוגים השונים של הבד שמרפד את הסלון הם חשובים. חשוב כי הבד יהיה אוורירי וקל לניקוי, יש להתעניין לפני הגעתכם לאולמות התצוגה ש הרהיטים, כך שתדעו באיזה סוג בד לבחור. אנו חיים בארץ חמה ולכן, שי לבחור, רק בבדים שהם אווריריים שיכולים להעניק לנו ישיבה נעימה ללא הזעה בימי  הקיץ ולא לחשוב על החורף שנמצא בישראל רק לתקופה של שלושה חודשים לערך. הסגנונות של סלונים העשויים מבד הם שונים, בחרו את הסלון שהכי יתאים לסגנון שלכם. אם מערכת פינת האוכל שלכם היא בסגנון עתיק, כדאי כי בחרו סלונים העשויים בד בסגנון זה וכן הלאה.