עיצוב פרגולה תלויה לגינה

לא אחת אנו נתקלים בשאלות מדיירים לגבי כך שיש להם חצר קטנה ולכן לא ניתן לשים פרגולה, אז מה בכל זאת אפשר לעשות? התשובה שאנו תמיד נותנים במסגרת העצות שלנו היא להטמיע פרגולה תלויה לגינה במקרה כזה. פרגולה תלויה חוסכת התקנה של 2 עמודים, ובמקומם היא מוטמעת על הקיר בגינה. מן העבר השני, יהיו 2 עמודים, במקום ה- 4 עמודים שישנם בפרגולה רגילה. כך, את הפרגולה הזזתם לפינת החצר, ונשארתם עם מקום בנפח כמעט זהה למה שהיה לכם.

עיצוב פרגולה תלויה

יתרונות נוספים של פרגולה תלויה לגינה

1. לרוב, מדובר בפרגולה מתקפלת, אשר ניתן להוציא ולהכניס את הגג שלה כלעומת שבא, מתי שמתחשק לכם. ניתן גם לשנות בחצר עם חלק מהגג פתוח, ולא בהכרח כולו.

2. הפרגולה תספק לכם שיפור מהותי של עיצוב הגינה. בין אם היא עשויה עץ ובין אם היא עשויה מאלומיניום, מדובר בשיפור פר אקסלנס של עיצוב הבית, ויש לזה השפעה על יוקרתו של הנכס ועל תדמיתו בעיני הציבור.

3. הפרגולה תספק פתרון הולם לצמחים שיש לכם בגינה – ידוע כי חלק מהצמחים יכולים לגדול רק בתנאי חממה, אבל רובנו לא חקלאים ומפספסים הזדמנויות לגדל גידולים מיוחדים. כאשר יש לכם פרגולה מתקפלת, יצרתם הצללה שמיישמת כמעט את התנאים הדרושים. זו אינה חממה מלאה, נכון, אבל קידום צל בחצר משמש לא פעם למימוש יעדים בחקלאות. התייעצו עם אנשי מקצוע, ואנו בטוחים כי תמצאו שימושים שכאלו גם בחצר שלכם.

גיבוש מתווה העיצוב של פרגולה תלויה לגינה

על מנת לגבש מתווה עיצובי סופי עבור פרגולה תלויה לגינה, מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים אשר יספק לכם מידע על העיצוב הנדרש והנחוץ ביותר. הוא יבחן את גודל החצר שלכם, את אורך ורוחב הגג שלכם ואת סגנון העיצוב המקומי. על בסיס אלו הוא ימליץ על מספר דגמי פרגולות אלומיניום תלויות לגינה אשר עשויים להתאים למקרה המבחן שלכם. מומלץ להישמע להוראותיו של מעצב הפנים על מנת להגדיל את סיכוייכם לקנות פרגולה מעוצבת וגם פונקציונלית, עמידה וגם כזו שתענוג יהיה להשתמש בה בכל עת.

למידע על עיצוב פרגולה תלויה לגינה, צרו קשר עם המומחים!