עיצוב שערי כניסה

את שערי הכניסה, מתקינים כפתח בגדר הבית, על מנת לבצע חוצץ בין הבית לחוץ. ניתן למצוא עיצוב שערי כניסה מחומרים כמו: ברזל עץ ומתכת. ניתן למצוא שערים הנפתחים ידנית או כאלה שהם חשמליים או נפתחים באמצעות קוד, ממש כמו דלת אינטרקום. י/ש שערים המיועדים לחניה וכאלה לכניסה אל הבית. ניתן למצוא סוגים רבים של עיצוב שערי כניסה, כמו כאלה שמשולבים עם זכוכית, אטומים או עם פיתוחים אמנותיים. בדרך כלל, מתאימים את שער הכניסה לעיצוב של הגדר וכאשר בונים בית חדש, משתדלים כי העיצוב של הגדר והשער, יהיו זהים. ניתן למצוא עיצוב שערי כניסה פשוטים או מורכבים יותר, הכל על פי הטעם של מי שמעוניין להרכיב אותם.
 
שערי כניסה לבית
 
הסגנונות השונים של שערי הכניסה
 
ניתן למצוא עיצוב שערי כניסה קלאסיים, עתיקים או בעיצוב מודרני, העיצוב של השער, יהיה על פי הסגנון של הבית. אם הבית יהיה בסגנון מודרני, השער יהיה אף הוא מודרני ואם הבית הינו בסגנון עתיק או כפרי, כך יהיה השער מעוצב באותו הסגנון של הבית, בכדי ליצור הרמוניה מושלמת. יש כאלה שאוהבים כי השער יהיה אטום, על מנת למנוע מסקרני להציץ בבית או בחניית הרכב. גם הבידוד לרחוב הוא חשוב ולכן, אם שי כביש סואן במיוחד, רצוי כי האטימות תהיה גבוהה לרעשים המגיעים מחוץ לבית. יש שערים שמעוצבים בסגנון אמנותי, עם ריקועים מעניינים ופיתוחים למי שמעוניין כי הבית יהיה מעוצב גם מבחוץ.
 
שער כניסה קל או כבד?
 
זו נקודה חשובה, כי אם ישנם ילדים קטנים בבית, כדאי כי השער יהיה קל לפתיחה וסגירה ולא יהיה כבד מדי עבורם. כל פרט הוא חשוב, כאשר מעוניינים לבצע עיצוב שערי כניסה. האלומיניום למשל נהינו חומר קל ומבוקש, היות והוא אינו מחליד ומחזיק מעמד הרבה שנים. גם העלות של האלומיניום היא נמוכה הרבה יותר מאשר ברזל מגלוון. כדאי כי תבררו לגבי החומרים השונים מהם עשויים השערים ותבצעו סקר מחירים, לפני שתחליטו באיזה שער מעוצב אתם מעוניינים. קחו בחשבון שיש למדוד היטב את השטח של השערים והגדר, לפני שתיגשו לברר במסגריות ויצרני השערים והגדרות.