עיצוב הבית עם תקרות מתוחות

מי שמבצע עבודות שיפוץ לבית  שלו, נתקל במושג תקרות מתוחות בעיצוב אישי לבית, אם אתם אוהבים להתמצא בכל הקשור לעיצוב הבית, כדאי שיהיו לכם את המגזינים העדכניים ביותר לעיצוב בית ומשם תוכלו להבין מהן תקרות מתוחות בעיצוב אישי לבית. לבטח תשאלו את עצמכם לאחר שהתלהבתם מהעיצוב של התקרה, האם תקרות מתוחות בעיצוב אישי לבית, הן בטוחות דיין, התשובה היא שבהחלט כן. מדובר בתוספת לתקרה הבנויה שלנו שלבטח, מן הסתם, תהיה עשויה מבטון. מדובר על פריט עיצובי שנועד לפאר את החללים השונים בבית שלנו. חשוב כי תעיינו בדוגמאות השונות של תקרות מתוחות בעיצוב אישי לבית ותתאימו אותן לעיצוב הכללי. חשוב כי תהיה הרמוניה בין התקרה המעוצבת לחללי הבית השונים. יש לבחור אנשי מקצוע המיומנים בהתקנה של תקרות נמתחות, כך שהעבודה תהיה מדויקת ונקיה.
 
עיצוב תקרות בהתאמה אישית
 
תקרה שהיא יתרון אדיר חוץ מעיצוב
 
התקרה הנמתחת, עשויה מחומרים טבעיים הידידותיים לסביבה, היא היפו אלרגנית, היות והיא דוחה אבק ואף לכלוך תמיד תישאר נקיה. ההתקנה שלה היא ללא לכלוך ואורכת שעות ספורות. התקרות הנמתחות, אינן מושפעות מלחות ולכן, ניתן להתקין אותן ללא חשש שרטיבות או עובש יוכלו להרוס אותן. בהרבה חדרי מעבדה וחדרי ניתוח, ניתן למצוא תקרות נמתחות שמשמשות גם כבטוחות למקומות שאסור שיהיו בהם חיידקים או בקטריות. האחריות עבור תקרות מתוחות בעיצוב אישי לבית ניתנת ל- 10 שנים, מה שיגרום לכם לשקט ואין בה תחזוקה כלל.
 
גופי תאורה מרהיבים על תקרות נמתחות ומעוצבות
 
הדגמים של תקרות נמתחות הם רבים, ניתן למצוא תקרות נמתחות בגימור מבריק או בגימור מט. מה שטוב הוא, שניתן להתקין גופי תאורה דקורטיביים שיוסיפו יוקרה והדר לסלון או לחדרי השינה ולחללים השונים בבית. גם בחדר האמבט, ניתן להתקין תקרות נמתחות בעיצוב שיתאים מאוד לחללים אלה.  תוכלו להגשים את הפנטזיה העיצובית שלכם באמצעות בחירה של תקרות מעוצבות בדגמים שונים, ניתן למצוא דוגמאות של בדים מחוררים שמונעים הד מה שמעניק לתקרות אלה בידוד אופטימלי שמתאים גם למשרדים או לתקרות גבוהות במיוחד בבתים הפרטיים.