פרגולת עץ או פרגולת אלומיניום

ישנן פרגולות העשויות מאלומיניום, עץ ושילוב של כה חומר גלם. פרגולות העשויות מאלומיניום, אינן דורשות תחזוקה ואילו פרגולות העשויות מעץ, יש לתחזק אותן. אז אם יש לכם התלבטות, בבחירת  פרגולת עץ או פרגולת אלומיניום, כדאי כי תעמדו על ההבדלים ביניהן ותסיקו את המסקנות. ישנם אנשים שאוהבים את המראה הכפרי של בית שהפרגולה שלו תהיה מעץ, כך שהיא תתאים לכל עיצוב הבית. אנשים אלה מודעים לתחזוקה אך יזמינו פרגולה העשויה מעץ, בכל מחיר, גם אם העץ יקר יותר או גם אם יש תחזוקה גבוהה. לכל אחד, כדאי כי יעשה א השיקולים שלו על מנת לבחור את חומר הגלם שממנה תהיה מיוצרת הפרגולה.
 
פרגולת עץ או פרגולת אלומיניום
 
החוזק של פרגולות העץ והאלומיניום- ההבדל ביניהן
 
פרגולות דגמים חדשים המיוצרות מאלומיניום, הן חזקות , עמידות בפני תנאי מזג האוויר בישראל, אין חשש מחרקים או טיפול מיוחד שיש לבצע בפרגולה העשויה מעץ. פרגולה העשויה מאלומיניום היא מצד אחד חזקה, אך מצד שני קלה יותר ומבחינת המחיר- זולה בהרבה יותר מאשר פרגולה המיוצרת מעץ. אז אם חיפשתם הבדל בין פרגולת עץ או פרגולת אלומיניום, הרי ההבדלים לפניכם. לרוב בארצות קרות יותר או באזורים קים בארץ, אנשים יעדיפו את פרגולות העץ, היות ועץ הוא חומר גלם שמתאים יותר לקור, אם מבחינת זה שהוא מבודד טוב יותר וכן אינו דוהה בשמש  היוקדת שיש באזורים שונים בארץ, כמעט כל השנה.
 
חזות מרשימה או תחזוקה קלה?
 
זו גם שאלה שיש לשאול את עצמכם, לפני שתחליטו אם להזמין פרגולת עץ או פרגולת אלומיניום. יש כאלה שמתקיני רעפים על פרגולה מעץ למשל בחניה או למראה ביתי וכפרי יותר. הכל תלוי בטעם האישי ובצרכים של כל אחד ואחד. השאלה העיקרית הינה, כמה זמן יש לכם ומשאבים כספיים, לטיפול ותחזוקה בפרגולה שעשויה מעץ, למרות שמראה של פרגולה זו, הוא חם יוקרתי ומעוצב המתאים במיוחד לעיצוב כפרי. יש לדעת היכן להזמין פרגולות מעץ וכן י שיש לו דקים, פרגולה זו. תשתלב נהדר עם מראה הדק העשוי אף הוא מעץ ולכן יש להתאים את אותו סוג וגוון העץ של הפרגולה והדק.