פרופיל אלומיניום מעוצב לבית

פרופיל אלומיניום דקורטיבי ומעוצב הנו הדרך שלכם לעצב את החלון שלכם ולהפוך אותו למוצר יפה ובולט מבחינה עיצובית שיהווה השלמה לחדר שלכם מבחינת תפאורה ומראה. בחירתו של הפרופיל מומלצת כי תיעשה כדלקמן.
 
בחירת הפרופיל לבית המודרני
 
פרופיל אלומיניום בצבע טבעי, אשר אינו מחליד ואינו צובר קורוזיה. בחירת פרופיל אלומיניום לבית מודרני נחשבת, אם כן, לקלה במיוחד לצד בחירתה לבית עץ, למשל, אך טכניקות הצביעה החדשות מאפשרות למצוא פרופיל אלומיניום מעוצב לבית אשר צבוע בדיוק כמו העץ הטבעי, כולל בחירה מתוך גוונים רבים של חום: כל אחד מהם מעמיד פנים שהוא עץ אחר: אלון, מייפל או אורן בדרך כלל.
 
פרופיל אלומיניום
 
צורתו של הפרופיל
 
בדרך כלל מדובר בצורה עגולה או מלבנית. העגולה מתאימה יותר לעיצוב הכפרי המודרני והריבועית לעיצוב שהוא אורבני פר אקסלנס. צורתו של הפרופיל, אם כן, היא צורה גיאומטרית מוגדרת מראש, ועם הרבה וריאציות: אליפסות שונות במקום עיגול, יחס גדלים שונה של ריבוע/מלבן הפרופיל בין הצלעות, וכד'. צורתו המגוונת של הפרופיל מהווה, למעשה, כור מחצבה מחשבתי לא פשוט לדילמה אבל גם מרתק מאד ליישום, הלכה למעשה.
 
בחירת הפרופיל בפועל
 
מומלץ להיעזר במחלקת העיצוב והמחלקה המקצועית בחנות המוכרת פרופיל אלומיניום מעוצב לבית. שם יוכלו לסייע לכם לבחור פרגולות אלומיניום מעוצבת לבית אשר גם תתאים עיצובית וגם תחזיק מעמד פונקציונלית. בחירה כזו מאפשרת לכם חופש יצירה שכן תמיד יומלצו מספר דגמים שעשויים להתאים לכם, והיות וזו חנות מנוסה וגדולה – אלו תמיד יהיו סוגים רבים של פרופילים העשויים להתאים.
 
כיצד בוחרים דגם ספציפי באופן סופי?
 
השיטה הכי מומלצת היא לחשוב על כך יום או יומיים לאחר הגיוון הרב שהוצג לכם, ולחזור עם הדגם הספציפי. יש לקוחות שמההתחלה יודעים עבור איזה דגם הם הגיעו, ויש את אלו שנותנים למוכר שלהם לנווט אותם בכל כך הרבה תשומת לב, שבסוף – יאפשרו לו גם לבחור עבורם את הפרופיל המעוצב בהתאם לתוואי הבית אשר מסרו. בחירת דגם פרופיל אלומיניום באופן סופי אינה קלה אך בהחלט אפשרית עם הכוונה נכונה, ייעוץ טוב, וכמובן – הכרת החומרים הנלווים לפרופיל, ובחירה בעמידים ביותר עבור הבית שלכם.