פרופיל בלגי ברזל או אלומיניום?

רבים יעידו, כי מצאו את העיצוב המושלם בביתם ושינוי אווירה, כמו פרופיל בלגי. מדובר לא רק אווירה ועיצוב ייחודיים, כי אם לבידוד מעולה, המבודד את הבית מקור וחום. בעבר, פרופילים בלגיים היו יקרים יותר, היות והם היו מיוצרים מברזל מגולוון. היום, כבר ניתן למצוא פרופילים, העשויים מאלומיניום, מה שמוריד משמעותית את מחירם ואינו גורע מחוזקם או טיבם. השאלה הנשאלת איפה, הינה מה כדאי יותר? פרופיל בלגי ברזל או אלומיניום?. יש לציין, כי מאז ההמצאה של פרופילים מאלומיניום, עיצוב חלונות ודלתות אלה, הפכו להיות נגישים יותר, לאנשים שלא התאפשר להם המחיר הגבוה של פרופילים בלגיים עשויים מברזל.
 
פרופיל בלגי
 
מצאו את ההבדלים..
 
 הקלות של הפרופילים העשויים מאלומיניום, היא נוחה וקלה להרכבה? החוזק, ממש לא משנה, היות והאלומיניום, נחשב לחומר חזק ועמיד מרטיבות ולחות. אולי כשאר תיגשו למסגרייה המייצרת פרופילים בלגיים, כדאי כי תשאלו את שאלת השאלות: פרופיל בלגי ברזל או אלומיניום? היום, כאשר תריסי הגלילה שעשויים מאלומיניום, הפכו להיות כה פופולריים, הרב יותר קל להתאים את התריסים הללו, עם פרופילים מאלומיניום. למרות מחירו הזול של האלומיניום, פרופילים בלגיים מאלומיניום יהיו יקרים יותר, מאשר חלונות סטנדרטיים מאלומיניום, ויש לקחת זאת בחשבון. התחזוקה של הפרופילים הבלגים, היא קלה, ניתן לפתוח את החלונות באמצעות ידית, מה שמקל על ניקוי החלונות והדלתות. צבעי האלומיניום הם רבים ולכן, תוכלו לבחור בגוון שיתאים לכם לחוץ הבית
 
הוספת פריטים מעניינים לפרופיל הבלגי
 
היות והפרופילים הבלגיים, מזכירים מראה עתיק וכפרי, ניתן להתאים להם ידיות מברונזה עם פיתוחים, מה שיעשה את החלונות והדלתות להרבה יותר עיצוביים ומיוחדים. אז אם כבר שאלתם: פרופיל בלגי ברזל או אלומיניום? תוכלו למצוא את התשובה בעצמכם ושוב, זה הכל ענין של עיצוב ותקציב. תוכלו להזמין מהקטלוגים הנמצאים במסגריות, או בחברות המייצרות פרופילים בלגיים. המבחר הינו עצום  ואתם תהו אלו שתחליטו ל פי השיקול והטעם האישי שלכם, איזה גוו לבחור, תוך מניפת הצבעים של בעל העסק, המייצר פרופילים בלגיים. היופי של  הפרופילים הבלגיים, אם בבית או במשרד, יוכל לבלוט הרבה יותר, אם מוסיפים פרקטים.