ריהוט משרדי בעיצוב אישי
 
בעוד אשר ריהוט משרדי הוא בעל שם של ריהוט סיסטמתי וחסר יצירה ומעוף, כאן אנו מציעים תכולה שכמוה לא ראיתם: ריהוט משרדי בעיצוב אישי על פי בחירת הלקוח. אתה, לקוח יקר, תוכל לאפיין את הריהוט המשרדי שלך: כיצד הוא ייראה, האם הוא יהיה עשוי מבד או מעור, כיצד יפוסל השולחן ומה יהיה גודלו, והאם הוא יתאים לעבודה עם 2 מסכים או מסך בודד. את כל הסוגיות הללו – אתה תוכל להעלות ולקבל ריהוט בהתאם.
 
אפיון סוג הריהוט
 
יש לאפיין את סוג הריהוט הנדרש: גודל כל שולחן או כסא, מטרת כל רכיב ריהוט: עבור מי הוא ישמש? מנכ"ל, עובד מקצועי? מזכירה? יש לאפיין גם את סוג הבד או העור ולא להתפשר על פחות מהטוב ביותר. את זאת יוכלו לממש עבורך בקלות בחנות הרהיטים ולהציג לך את מיטב תוצרי הריהוט בטרם בחירתך הסופית.
 
ריהוט משרדי יוקרתי
 
תוספות לריהוט משרדי
 
כיסויים לספות המתנה, מפות שולחן, ריפוד נייד לכסאות מסוימים – את כל אלה תוכלו למצוא אצלנו ובאיכות הגבוהה ביוצר. הכיסויים לא רק שלא יהיו מאולצים – הם אפילו יתרמו למראה החדר וישנו את תוואי העיצוב שלו מבלי שתצטרכו לעמול קשה מדי כדי להביא שינוי זה למשרדכם.
 
רק חומרים עמידים
 
כל כסאות מנהלים הבד והעור שלנו – עמידים בפני קרעים ונזקים נוספים. התקני המתכת שלנו יהיו אלחלד במלוא מובן המילה ויסייעו לעצמם לשמור על מראה חדש גם לאחר זמן רק במשרדכם. חומרי הייצור של כל פריטי הריהוט המשרדי שאנו משווקים מהווים את הדובדבן שבקצפת ייצור הריהוט המשרדי, ועל כך יכולים להעיד לקוחות קודמים אשר משתמשים במסירות רבה באותו ריהוט מזה שנים רבות מבלי להזדקק לחילוף כלשהו.

מעודכנים תמיד מול עולם המחר
 
עניין נוסף לפיו לקוחות מבקשים להחליף ריהוט הוא אי התאמה לזמנים חדשים. אצלנו זה פשוט לא קורה, משום שאנו נשארים מעודכנים עם המודות החדשות, ויודעים להוציא מהמגוון כשצריך, על מנת לספק רק ציוד שמתאים לאופי העיצובי של ההווה. בכך, כל פריט שתראו כאן יהיה רלוונטי מתמיד, ואינו ייצג בדרך כלשהי נורמות מעשורים קודמים, אשר חלקן הלא קטן כלל לא רלוונטי לעולם המשרדים של ימינו.