יועצי בטיחות אש

על מנת לקבל רישיון עסק או רישיון הפעלת מבנה ציבורי, עליכם לדאוג לתשתיות הגנת האש שלכם. יש לוודא את תקינותן ואת עובדת היותן עומדות בתקנים. את זאת עושים באמצעות יועצי בטיחות אש. יועצי בטיחות אש אשר מחזיקים בהסמכה המתאימה יוכלו לבקר בנכסים שלכם, בין אם מדובר על בית העסק ובין אם זהו בניין עליו יש לכם חזקה. הם יוודאו כי מטפי הכיבוי מעניקים מענה על פי התקנים, ויכינו עבורכם רשימת חוסרים אשר יש להשלים באופן מידי, כמו למשל התקנת מתזים (ספרינקלרים) ואמצעי גילוי עשן. יועצי בטיחות האש יסמכו את רשימת החובות שלכם באפיון מסודר, ויבצעו את הכתוב בו הלכה למעשה עד להתהוות המבנה כולו כחסין מפני אש.

התקנת מערכות בטיחות אש

ההתקנה תתבצע על ידי צוות המומחים שלנו, אשר יבקרו אצלכם, יזהו את סכנות הדליקה, ויספקו מענה לגורמי הדליקה, המתבסס על אמצעי גילוי חיווי וחישה, כמו גם על תגובות מערכת ראויות בדמות מתזים אשר יזרימו מים למקום האירוע. המערכת "תזכה" לניסוי כלים מאתנו, על מנת לוודא במאת האחוזים את תקינותה. בסיום העבודה, נחתום על שהעסק או הבניין בחזקתכם כשיר, על מנת שתוכלו לקבל רישיון עסק, או היתר אכלוס לבניין אשר נמצא תחת חסותכם.

כיצד חשוב לבחור את מומחי בטיחות האש בעסק ובבניין?

יש לוודא שמדובר על חברה מיומנת ומנוסה, אשר ביצעה פרויקטים דומים לשלכם בימי העבר. אצלנו – בוצעו פרויקטים רבים בבתי עסק גדולים כקטנים, בבניינים ובבתים צמודי קרקע כמעט בכל רחבי הארץ. הניסיון שלנו בהתקנת המערכות ובהדרכת הלקוחות הנו רב שנים. לכן, כאשר אתם פונים אלינו אתם מקבלים בדיוק את התקני הגנת האש שחסרים לכם על מנת להתמגן, אשר נקבעים על סמך איפיון מסודר המתווה על ידנו. בנוסף, אתם מקבלים אחריות על אחזקת המערכת, תיקון תקלות ואספקת הדרכות על הפעלתה בזמן אמת. ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת ואנו נשיב לשאלותיכם ונפתור בעיות בזמנים מהירים ונוחים לכל אחד ואחת מכם/ן. לכן, כאשר אתם בדרך לקבל היתר אכלוס בבניין, או להוציא רישיון עסק, עליכם להסתמך על חברה אשר יודעת מה היא עושה. פנו אליו ונשמח לעמוד לשירותכם.

למידע נוסף אודות יועצי בטיחות היכנסו למערכות מטפים לכיבוי אש והתרשמו !