מיטות מתכווננות לנוער

מהן מיטות מתכווננות לנוער ומדוע זה הטרנד הבא בקרב בני התשחורת והוריהם? מדוע כיום המיטות הללו משווקות באופן הרבה יותר אינטנסיבי ביחס לעבר הקרוב, למשל ביחס לשנות התשעים והאלפיים המוקדמות?
 
בעבר, ראו מרבית הצרכנים במיטות המתכווננות כמכשיר שאינו קשור כל כך למציאות היומיומית בבית. בל נשכח שחולים, קשישים במחלקות פנימיות, ומוגבלים סיעודיים שונים שוכבים על מיטות מתכווננות והדבר עורר קונוטציות לא מחמיאות בקרב ההורים. מעבר לכך, הבטיחות שבמיטות אלו הייתה מוטלת בספק: "מה, ניתן לילד שלנו להשתעשע עם אחיזת הגב שלו במיטה? הוא יעשה לעצמו נזקים לכל החיים" אמרו לעצמם לא מעט זוגות הורים. כיום – היצרנים סיפקו פתרונות שלא היו קיימים בדורות הקודמים אשר הופכות את המיטות המתכווננות גם למוצר בוטיק טרנדי ומכובד וגם למוצר בעל רמת בטיחות אורטופדית מלאה מבחינת אופן כוונון המזרון.
 
עיצובי בוטיק כמו במיטות רגילות
 
ניתן למצוא מגוון רחב של עיצובים במיטות המתכווננות המודרניות – החל ממיטת זמש אדומה ועד למיטת בד שחורה, החל ממיטה עבה ועגולה ועד למיטה שהמזרון שלה מלבני. אפשרויות העיצוב של מיטות אלו באמת בלתי מוגבלות, והמיוחד – שכל עיצוב נראה טוב ומתאים לשילוב בבית, זאת בשונה ממיטת מתכווננת במצב גולמי כמו זו המוצבת בבתי חולים ובתי אבות ברחבי הארץ.
 
מיטות מתכווננות לנוער
 
מנגנון כיוון בטוח עם חסמי בטיחות
 
בשונה מהמיטות הסיעודיות המתכווננות, כאשר מדובר במיטה שמיועדת לשימוש ילדים ונוער היצרן חשב גם על זה, וצייד אתכם במנגנוני בטיחות בעזרתם אין כל סיכוי שייגרם נזק כלשהו למשתמש במיטה. ניתן להעלות או להוריד את חלק המזרון הקרוב לראש או את החלק שקרוב לרגליים – לאט ובהדרגתיות בכפוף לאילוצי הבטיחות. ניתן להגיע למצב חצי ישיבה המשמש בעיקר לקריאת ספרים לפני השינה בצל מנורת הלילה. כמובן שגם השינה השטוחה על מזרון ב- 180 מעלות אינה תהיה שונה מבכל מיטה אחרת והמזרון, במקרה זה, ירגיש כיחידה בגובה אחיד ללא קשר ליכולות הכיוון הוורסטיליות שלו.
 
ממשק אלקטרוני קל ונוח לתפעול
 
המיטה מגיעה עם מקבץ הוראות בעברית להפעלת המנגנון באמצעות השלט רחוק של המיטה. התפעול קל, יעיל ופשוט. למיטה מגוון אפשרויות כוונון עם הסברים מלאים על ההשפעות של תנוחות השכיבה השונות על גוף האדם לטווח הקצר והארוך.